Rabu, 20 Maret 2013

Si Gatal (2)


Posted by zaky on Jul 7, '08 4:56 AM for everyone
Kumaha?!” saya berteriak. Maklum suara mesin sepeda motor dan mobil yang bising, membuat saya harus berteriak saat berbicara.
Urang teh ngan rek milu sare wungkul di Tegalega,” kata si Gatal. ”Maklum lah, ngarana oge mahasiswa, keur resep nyobaan sagala rupa.
Ah waduk siah,” kata saya. ”Maneh pasti keur ngabondon.”
Sumpah mang,” si Gatal bersumpah. ”Urang mah tara ngabondon.
Ari lain jeung bondon mah sering nya?” kata saya.
Ha..ha..ha..eta mah lain carita mang,” kata dia.
Geus jeung saha wae euy?” tanya saya.
Wah...ke heula mang,” kata si Gatal.”Urang hayang nyarita heula.
Sok atuh,” kata saya.
Jadi urang teh keur sasarean,” kata si Gatal. ”Da urang hayang nyobaan sare di Tegalega. Maenya geus lila cicing di Bandung can pernah sare di Tegalega.
Terus?” tanya saya.

Enya terus urang ditewak ku polisi,” jawab dia. ”Lobaan polisina mang. Terus urang dibawa ka Coblong. Terus dompet urang dipariksa mang. Terus ceuk polisi, ’Maneh nya... Mahasiswa Unisba. Geus diajar ngabondon di Tegalega!’ Urang dicarekan ku polisi mang.
Tuh kan ceuk urang oge naon,” kata saya, ”Maneh emang ngabondon.
Lain mang,” dia protes lagi. ”Dengekeun heula carita urang.
Sok atuh,” kata saya.
Terus, polisina rek manggil kolot urang mang,” kata dia. ”Urang protes lah mang. Ceuk urang teh, ’Apa urusannya dengan orang tua saya? Saya tidur di Tegalega ga ada urusan sama orang tua saya.’ Kitu mang.
Tuh kan,” kata saya. ”Lamun maneh teu ngarasa ngabondon, naha sieun dipanggihkeun jeung kolot maneh? Ceuk urang mah maneh ngabondon, tapi teu inget, da keur mabok.
Ih...henteuuu mang,” dia protes lagi. ”Urang mah tara ngabondon.”
Naha atuh sieun dipanggihkeun jeung kolot maneh?” tanya saya.
Nya urang era we atuh, kapanggih sare di Tegalega,” jawab dia.
Naha kudu era?” kata saya. ”Kan maneh ngan hayang sare wungkul. Kan maneh mahasiswa, keur hayang nyobaan sagala rupa?
Beda atuh mang,” jawab dia.
Beda naona?” tanya saya.
Beda, soalna urang sare di Tegalega. Nyaho sorangan, Tegalega kan tempat ngabondon,” kata dia.
Tuh kan,” kata saya. ”Nyaho Tegalega teh tempat ngabondon, maenya maneh nekad rek sare di dinya?
Nya hayang nyobaan atuh mang,” kata dia.
Nyobaan naon?” tanya saya.
Nyobaan sare,” kata dia.
Sare jeung saha?
Sare weh wungkul,” jawab dia.
Heug, terserah we,” kata saya. ”Jadi kumaha urusana jeung polisi?
Anjir mang! Nu hareup ieu hade barang mang!” si Gatal berteriak.
Sok atuh ketrekan heula,” kata saya.
Dengan semangat si Gatal ngetrekan perempuan yang sedang dibonceng laki-laki. Saya menutup helm rapat-rapat, tidak kuat menahan malu.
Jadi kumaha jeung polisi teh?” tanya saya lagi, mencoba mengalihkan perhatian si Gatal dari perempuan malang itu.
Urang dibebaskeun tungtungna mah,” jawab dia.
Maenya sagampang eta?” tanya saya.
Enya,” kata dia, ”Geus dibawa ngobrol mah urang dibebaskeun.
Mayar teu?” tanya saya.
Henteu,” kata dia.
Sakitu wungkul caritana?” tanya saya.
Enya,” kata dia.
Anjir! Teu rame kitu carita teh,” kata saya.
He...he...he...” si Gatal tertawa.

Berhari-hari setelah si Gatal bercerita tentang penangkapan di Tegalega, saya masih saja penasaran. Apa betul dia tidak melacur?
Satu malam, kami minum-minum. Setelah agak mabuk, saya tanya lagi si Gatal tentang peristiwa di Tegalega.
Gatal,” kata saya. “Ceuk urang mah maneh ngabondon da peuting eta.
He..he...he...,” si Gatal tertawa. “Jadi kieu mang...

(Bersambung)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar